mandag 1. april 2013

Kaffedamen anbefaler

Velkommen til min nye blogg!

Her vil dere finne både anbefalinger og anmeldelser innen forskjellige kategorier, som litteratur, spill, film, tv-serier, musikk, blogger, reise, kjæledyr, helse og trening. De av dere som har fulgt meg på kaffedamen.wordpress.com vil kjenne igjen formatet på innleggene.


Why books are always better than movies


De nærmeste ukene kan dere forvente innlegg om:
  • spillfavoritter (pc og konsoll)
  • bokanmeldelser (krim, skjønnlitteratur og oppskriftsbøker)
  • tv-serier og filmer
  • reise (Spåtind Sport Hotel, Italia)


Reklame
I motsetning til den andre bloggen min vil dere finne reklame her, både i form av bannere og tekstlenker. Dette er et bevisst valg jeg har gjort. Jeg ønsker å få noen inntekter ut av bloggingen min i de tilfellene jeg omtaler produkter eller tjenester som kan kjøpes.

Jeg vil fortsette å blogge reklamefritt om hverdagen min på kaffedamen.wordpress.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar